Fremadstormende Aalborg virksomhed med eget brand

bz11

For lidt over et år siden gik Noellafashion i gang med eget brand under selv samme navn. Nu er der tid til at gøre status – dette er vi glade for at kunne gøre på Brandekommune.dk. Læs med.

Den hurtige historie om Noella

Stifteren Lau startede sit iværksættereventyr tilbage i 2016, med drømmen om at gøre det til en succesforretning.

I dag har Noella allerede opnået en overraskende høj kendskabsgrad blandt deres primære målgruppe.

For at vækste forretningen, har det betyder utrolig mange timers hårdt arbejde, men også troen på digital markedsføring, samt dét at have et godt produkt. Produktet er naturligvis brandets essentielle omdrejningspunkt, da hvis produktet ikke ville være godt, havde fornøjelsen ved at drive forretningen langt anderledes.

Har man et godt produkt, er det langt nemmere at komme ud over rampen.

Dette har Noella gjort i forhold til at skubbe virksomheden i den rette kurs i samarbejde med samarbejdspartnere, mentorer, sparringspartnere og mere. Alt sammen noget der har bidraget til at indfri missionen om at skabe et nyt og innovativt modehus i Danmark- og dernæst hele verden.

Aktive på modemesser

Noella deltager ligeledes også på modemesser, for at vise deres kollektioner. Eksempelvis har de for nylig deltaget i Copenhagen Fashion Week, hvor de med stor succes fik en masse opmærksomhed. De mest omtalte produkter, er det populære crossover tasker, som Noella formår at producere innovativt og hipt, der rammer deres målgruppe perfekt. Ifølge Lau er der også meget mere i vente her.

Den overordnede virksomhedsmodel

Overordnet er det naturligvis modetøj kvinder, der er virksomhedens primære fokus i øjeblikket. Det handler hele tiden om at bygge på, men også at kunne udfordre konkurrenter, og levere moderigtige styles til en svær målgruppe. Branchen er ekstremt dynamisk, og det kræver 112% fokus, at kunne overleve i branchen.

Man skal udfordre sig selv, samt markedet for at skabe den nødvendige efterspørgsel på sit brand.

Det bliver ekstremt spændende at følge Noella fremadrettet, samt at vende tilbage om et år for igen. Går alt retmæssigt, er det afgjort et brand vi kommer til at høre meget mere om på sigt – ikke kun i indland, men også udland.

Rammerne er lagt i forhold til produktet og samarbejdspartnere, som gør at virksomheden er klar til at bygge yderligere lag på deres allerede fremragende start.

 


Artiklen er udtryk for skribentens holdning og indeholder ikke redaktionelt indhold.